Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
    Някой да сподели, как се сменя изгорялата крушка за осветяването на задния рег. номер.
    Опитах се да я сваля, но ми опря в пластмасовата основа в/у която се закрепва рег. номер.
    Как се справихте с подобен проблем?
    Ето инфо от е-лерна:
    Attached Files
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

    Comment


    • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
      Някой да сподели, как се сменя изгорялата крушка за осветяването на задния рег. номер.
      Опитах се да я сваля, но ми опря в пластмасовата основа в/у която се закрепва рег. номер.
      Как се справихте с подобен проблем?
      Нитът на номера излиза без проблем от бронята после малко се нагажда вече не помня точно какво беше, май разширих малко дупката на бронята Подпъхваш ръцете и дърпаш - това е начинът.
      Last edited by code; d.m.y г., 15:34.
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • Удобно е в такива случаи да имаш свой човек на канала в КАТ и той сам да ти предложи да не ти пробива бронята
        Е, в случая имам късмета. Наистина без да се свали стойката на номера, плафоните не излизат.





        Воала!





        И двете плафончета трябва да се повдигнат първо от дясната страна, после да се плъзнат надясно за да излязат.





        След което обаче, металния щифт се изкривява:



        С помощта на тънки клещи го изправяме ето така:



        Иначе рискуваме плафона да трака или да изпада от вибрациите.
        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

        Comment


        • Аз за това отдавна реших проблема рационално,просто махнах грозните пластмаси за номерата,и хванах номерата с по 6 нита направо за бронята,ем е по красиво/особено на предния номер,стана жестоко/,ем по сигурно,ем си сменям габаритите на номера за половин минута
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • Мерси за инфото!
            Проблема беше точно в това, че основата на номера пречи за излизането на плафоните. Иначе плафоните излизат, но до някъде, което не е достатъчно за подмяна на крушката вътре.

            Значи ще напъна докато изтръгна пломбата откъм бронята.
            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

            Comment


            • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
              Мерси за инфото!
              Проблема беше точно в това, че основата на номера пречи за излизането на плафоните. Иначе плафоните излизат, но до някъде, което не е достатъчно за подмяна на крушката вътре.

              Значи ще напъна докато изтръгна пломбата откъм бронята.
              159ка нямам, но на друга кола съм имал същия проблем с плафоните и основата на номера. Решението беше : макетен нож и няколко минути псувни. ( с макетния нож режеш само пластмасата на основата на номера където пречи и без да сваляш нищо ... )
              ...

              Comment


              • Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                159ка нямам, но на друга кола съм имал същия проблем с плафоните и основата на номера. Решението беше : макетен нож и няколко минути псувни. ( с макетния нож режеш само пластмасата на основата на номера където пречи и без да сваляш нищо ... )
                Ония ден на 147 смених така крушка, с макетния нож клъцнах само единия зъб от тия които държат номера в частта му която стърчи назад. Така зъбът пак си държи просто не стърчи и не пречи Ама там е по-лесно на 159 не става така.
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • Вчера се предаде десния ксенон, майка му и прасе. Сега се чудя дали да сменя дамо него или направо и двете крушки, пък работещата лява да ми остане резерва. Какво ще кажете? Мисля да слагам BOSCH 1 987 302 905 като един приятел ми ги намира на 135лв броя.
                  няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                  Comment


                  • Аууууу, по евтини крушки няма ли ?
                    Мисля че rusiq_86 беше купувал.
                    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                    sigpic

                    Comment


                    • бе то има и китайки за по 80 лв, ма тез оригиналните бошове изкараха 4 години и 7 месеца, та си мисля, че си струват 50-тях лева отгоре. без отстъпката са 187 лв...
                      няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                      Comment


                      • Смени и двете...и пребери здравата за резерва...
                        Аз имам кахъри преди 8 месеца и си ги реших...Ако мога да ти помогна за крушки D1S, пиши ми имам си един комплект резервни...
                        sigpic
                        Gulfstream G650 with Italian design...

                        Comment


                        • Така, от петък съм с две нови OSRAM D1S Cool Blue Intense и мога да кажа, че светят на зла гад! Струват колкото основен ремонт на Лада, ама си заслужават всеки лев!
                          няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                          Comment


                          • Някой до сега да е имал проблеми със датчика на разпределителния вал ?

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от V.Nedelchev Покажи съобщение
                              Някой до сега да е имал проблеми със датчика на разпределителния вал ?
                              Едва ли датчика е проблем
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                                Едва ли датчика е проблем
                                Датчика е ! Не бъди песимист даже вече е сменен срещу скромните 150 лв : )

                                Comment

                                Working...
                                X